14 Januari, 21:31 - Snart dags!

Imorn bär det av till Åre för första gången för mig. Spännande! Jag och J åker tåg härifrån klockan 9.35, framme strax efter 15.. Blir några timmar på tåget men vi är ju vana så det blir nog bra. Har laddat upp med serier på datorn, bok, tidningar och godis så då kan det inte gå fel. :D
Idag har jag bara flängt runt känns det som. Var till Fjärran och fixade mitt simtest på fm, skönt att ha det avklarat! Sen har vi varit och spenderat en massa pengar på Willys, mat till helgen, och jag har även hämtat ut en bok på biblan (fel bok dock, sååå irriterande! måste dit på måndag igen...) och köpt tågkort till på måndag. Packat har vi ju såklart också gjort! Mycket packning blir det när man ska åka skidor. 
Nu är J och spelar badminton och jag ser på Made in Sweden, ny serie på fyran med idol-juryn, vet inte riktigt vad jag tycker än... 
Ska slå en pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0