14 Januari, 00:06 - Tisdag - ledig

Skön vecka detta, när jag är ledig. Idag har jag hunnit med en del faktiskt. Började dock dagen med att försova mig, skulle till Fjärran och göra ett simtest till skolan men vaknade alldeles för sent så det får bli imorn istället. Sen träffade jag Maria och åt lunch på stan med henne, mycket trevligt! Bytte också julklappar (!) idag, bättre sent än aldrig som man brukar säga. Jag fick en jättefin stor ROSA te/choklad kopp och lös-te till. Blev superglad, så mycket roligare att dricka te på kvällarna ur en fin mugg! 
Efter dejten så hämtade jag upp diverse kartonger från källaren som ska packas om. När jag gick igenom mina grejer hos pappa så slängde jag mycket men det jag inte slängde packades bara ner i kartonger utan nån slags ordning, så nu ska det packas om och gås igenom ordentligt för att vi ska få lite bättre ordning och plats i källaren.
Har även varit duktig och satt in en massa lösa papper i en pärm. Lite duktig har jag allt varit!

Imorn är planerna: 
Simtest
Handla till Åre
Hämta bok på HiG
Packa till Åre
Åka ut med alla Åre-grejer till Valbo så Emma & Joel kan plocka upp det där.
Ev. köpa skidstrumpor och/el. handskar

Nu ska jag se klart på NCIS och sen krypa ner i sängen. 
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0