14 December, 16:33 - FREDAG!

Äntligen fredag och en hel helg framför oss! 
Idag jobbar Jonthe hemma så jag sitter hemma hos honom nu och pluggar lite. Har ju en inlämning på måndag som jag måste göra, men sen blir det lite lite lugnare iaf, då ska jag bara knåpa ihop en enkät. Och fixa praktikplats... suck. 
Vi har iallafall bestämt oss för att ligga lite lågt på bostadsfronten nu tills nästa år. Är båda så oerhört less på visningar och lägenheter som man inte får så vi måste ta en paus tror jag. Håller ju lite koll ändå men just nu händer det inte så mycket heller. Inte så många som säljer över jul och nyår. 
Igår var jag och hälsade på Alva, Jonas & Linda. Underbara tjej! Fick gosa massor med henne och det märks att hon blir äldre. Nyfiken på allt och vill ta på allt men hon förstår inte riktigt att hon är stark och att saker kan gå sönder om man får göra som man vill. Ser fram emot julhelgen då vi får gosa mer! Hade en riktigt trevlig eftermiddag/helg hos bror, god mat också! :)
Imorn ska jag jobba 8.30-15.30. Undrar hur mycket folk det är då? 
Chefen ringde idag också och frågade om jag kunde jobba mer nästa vecka, haha ännu mera? Går det? Jorå, så jag ska jobba på torsdag också, sa ifrån måndag för då måste jag plugga. Så nu ska jag jobba tisdag, onsdag, torsdag 9-19.20, fredag 8-19-30 och lördag 8.30-16. Finfina peningar det. Hoppas det blir lagom mycket att göra några dagar iaf så det inte blir kaos eller för lugnt alla dagar. Lagomt är bra. 

Ikväll blir det bio, Solstorm ska vi se. Hoppas den är bra. 
Ska försöka shoppa klart alla julklappar i helgen, eller jag måste shoppa klart alla annars hinner jag inte... 
Ha en trevlig helg! 
Kramar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0