14 April, 16:12 - Tisdag fast det känns som måndag

Skönt att det redan är tisdag. Är ju första dagen på arbetsveckan ändå, men bara tre dagar kvar till helg nu :)
Åkte med Wilma till dagis imorse vid 7 och sen direkt till sjukhuset så det blev en tidig morgon för mig också, inte bara för J. Hade ju Wilma här inatt för att det blev smidigast så så nu måste vi städa hela lgh tror jag.. Så är det att ha hund, bara att vänja sig om man vill ha en så småningom. 
Har haft världens bästa påskhelg tror jag, myst en massa med min J och det behövdes kändes det som. En riktigt lugn helg, så skönt. Lite familj och lite vänner har vi hunnit med också såklart. Nästa helg ska vi till min mamma, senast vi var där var i julas tror jag... 
Ska iväg och träna vid 17 och innan dess borde jag iaf diska eller dammsuga, kan inte bestämma vilket som det är störst behov av.. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0