13 September, 14:34 - Trist pluggsöndag

Usch och fy vad tråkigt jag har... Sitter här alldeles ensam och tycker synd om mig själv. J är och spelar golf, trist när vi inte setts särskilt mycket på hela veckan, men han lär väl få göra det. Jag sitter ju hemma och har sååå roligt ändå. Inte. 
Hade iallafall jättekul igår hos Elin, så himla god mat fick vi också! Trevliga tjejer, singstar och diverse annat, mycket bra! Kom hem vid 3 tror jag, fick skjuts hem som tur var. Skönt att komma hem snabbt och enkelt. 

I veckan blir det mycket plugg och sen på fredag fyller jag ju år. Kalas på lördag. :) 

Åh dessa tråksöndagar! Avskyr dem. Måste väl äta nån slags lunch nu också, har säkert inget gott hemma... Buuu vad jag tycker synd om mig själv haha! Ska sluta nu innan ni tröttnar helt. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0