13 Oktober, 19:07 - Tisdag vecka 3

En och en halv vecka kvar på praktiken, tror att det kommer gå fort. Nu känns det som att dagarna flyger iväg och imorn kommer gå fort för då är det mycket att göra. Roligt med praktik, längtar inte tillbaks till skolbänken. Vi har ju två uppgifter vi ska göra tills imorn, jag skrev klart den ena igår. Ska fortsätta med nästa nu, har skrivit det mesta. Ska bli klar idag hade jag tänkt för då ska jag och Madde mysa runt på stan. 
Hade en super helg som vanligt, i fredags kom Annso hem till mig, vi käkade tacos, drack vin, kollade Idol och pratade skit... :) Sent kom min älskling hem och hela lördagen spenderades i hans sällskap, härligt! Vi spelade badminton, gick på stan och åt även lunch där, mös hemma och sen åkte vi ut till Valbo och käkade mat och kollade på (fotbollen) med hans pappa och Wilma. Härlig dag och söndagen med. Uppskattar verkligen helgen med honom nu när jag är borta i veckorna. Nu i helgen ska jag jobba men denna helg ses vi redan på fredag em eftersom vi kommer hem då båda två. :D

Ska ta och skriva klart journalen nu, hoppas på lite teve-tid idag med. 

Hoppas på att min mage är bättre imorn med, haft ont sen igår em nu. Drygt när man inte vet vad som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0