13 November, 21:39 - Torsdag kväll

Sitter framför datorn nu och kikar lite på Criminal Minds, spännande! Ska strax gå ner i källaren och hämta en väska så jag kan packa inför helgen. Ska ju som sagt vara i Uppsala hela helgen, ända tills på onsdag så det går åt en del kläder då. Som tur är så ska ju J hem en sväng i helgen så då kan han ta med sig mer om jag glömmer nåt... 
Hade praktiska övningar på biomekaniken idag i skolan, lärorikt men sådär otroligt jobbigt för hjärnan. Ni vet när man måste vara tok-koncentrerad hela tiden så man tillslut nästan får ont i huvudet... Så var det idag. Jobbigt! 
Kom iaf hem tidigt idag och det är ju skönt. Snöade en massa på vägen hem när jag satt på tåget men ingen snö här hemma! 
Börjar tidigt imorn med, och sen ska jag försöka träna nånstans i Uppsala tänkte jag. Bäst att hålla i nu när jag kommit igång. 
Lite trist med att jag ska bort i helgen dock, saknar Alva! Skulle ha velat träffa henne snart, kanske nästa vecka nån gång... 
Nu ska jag som sagt hämta upp väskan! 
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0