13 Juli, 12:07 - Ny vecka

Hade så jäkla kul i lördags när jag var ut med Annso och Carro, började kvällen hos Annso och käkade supergod middag som hon fixat, drack rosé och pratade en massa. Åkte sen till Heartbreak och dansade och drack tequila haha. 
Hade jättekul! 
Sen tog jag bussen (!) till Valbo där J var, han hade grillat tillsammans med Emma & Joel så vi sov där. Är väldigt glad att jag bor i stan för det är inte särskilt kul att sätta sig på en proppad buss mitt i natten. Upplevde lite gamla minnen där på vägen för hur många gånger har man inte suttit på den där 20 över två-bussen hem? 
Jag kom fram helskinnad och klev av på rätt ställe, :) 
Igår var jag väl rätt slö, det tog ett tag innan jag kom igång. Vi var och fick god mat hos Js pappa och Ewa och sen grejade vi lite här hemma på kvällen. 
Idag ska jag iväg och jobba vid 15, kort dag. Har ingen större lust att jobba idag, hade gärna velat haft en till dag ledigt.. 
Men men, imorn åker vi iaf till Sthlm eftersom jag och Emma ska på Britney på kvällen!
Apropå det så ska jag gå ner på stan och hämta ut biljetterna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0