13 December, 22:48 - Söndag

Helgen slut igen, men nu är det bara en vecka kvar i skolan (4 dagar egentligen, är ledig på fredag), sen blir det lite julledigt. Skönt! Trött på att åka tåg nu, och känner verkligen för att åka till jobbet och prata skit med jobbarkompisarna! 
Sitter och pluggar nu, det går framåt men tar tid. Hade hoppats hunnit lite längre idag men det går segare än väntat. 
Imorn är det segt seminarie som vanligt (har 3 st denna vecka...), hoppas på att vi inte behöver göra så mycket grupparbete så jag kommer hem i tid och kan fortsätta med det jag håller på med nu. 

Var på tjejernas julkonsert ikväll och vad duktiga dom var! Så kul att se, alla barnen var jätteduktiga och sjöng så fint. Fascinerande att kunna hålla ordning på så många.. :)
Haft en bra helg i övrigt, träffat Lotta och lilla Samuel två gånger - mys, träffat mamma & Lars, Emma & Joel och handlat klart (nästan iaf) alla julklappar. Skönt, bara lite småfix kvar i veckan. Har ju vår första julafton på fredag och sen ska jag ju jobba så då måste jag vara klar. 
Nu ska jag plugga lite till sen räcker det för ikväll. 

Just det, vi har ju tagit julgran idag också! En liten en, men den är fin. Ska kläs imorn hoppas jag. Ska sätta upp min krubba med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0