13 December, 12:03 - Luciadagen

Var vaken imorse och kikade lite på lucia på teve, men det var trist när det inte var från någon kyrka, inte alls lika mysigt som jag tänkt mig så jag somnade om istället. 
Ska pallra mig iväg till HiG för att låna lite böcker tänkte jag, och sen bär det förhoppningsvis ut till Järbo och Alva. Ska ringa bror snart och kolla hur det blir. 
Igår kväll var vi på Mesopotamia (stavning?) och åt. Sörjde för att vi inte fick lägenheten. Restaurangen är dock att rekommendera, mycket gott var det! Åt marinerade lammspett, mums! 
Fick granen av pappa också så nu står den här inne med ljus i iaf. Det var ju ett äventyr att sätta i ljusen, usch, skulle betala mycket för att någon annan gör det åt en alltså! Det slutade med att den sidan som står in mot väggen i princip är utan ljus, haha! Syns ju inte iaf. Ska väl klä resten av granen i helgen så den blir fin! 
Inga julklappar blev det köpt igår heller, men diverse annat som man behöver för att slå in julklapparna i. Så nu har vi snören och papper iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0