12 November, 22:55 - Spännande helg!

Är extremt trött just nu även om jag inte riktigt förstår varför. Visst klockan är mycket men jag sov bra inatt och dessutom däckade jag på tåget både till och från Uppsala idag så jag borde vara rätt pigg. Men jag ska lyssna på kroppen och hitta sängen nu. J är på bio med sin pappa så jag hinner nog somna innan han kommer hem. Mysigt när han kryper ned brevid mig iaf! 
I helgen ska jag gå massagekurs i Uppsala. Ska gå med klassen men det är egentligen inte genom skolan vi går, har bara anmält oss tillsammans. Ska bli riktigt kul iaf, och förhoppningsvis något jag kommer ha nytta av i mitt framtida yrke. Så det blir Uppsala hela helgen, ska bo hos Emma och Emma.. Haha. Två olika Emmor alltså, bra att kunna varva lite! J ska sova där med mig nästan hela tiden också, bra. 
Imorn blir det tidig uppgång, men bara halvdag i skolan, skönt! Ska träna imorn, har gjort det idag med. Duktig jag. 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0