12 Januari, 14:38 - Dålig bloggare

är vad jag har varit sen i julas. Har inte varit in här på tre veckor... 
Tänker skylla på jul, nyår och tentaplugg. Hade sista tentan för termin 2 i fredags, så nu har jag gått ett år! Vet dock inte hur det gick på tentan, det visar sig. Var dock inte den bästa dagen att skriva tenta på för jag vaknade med nån form av magsjuka igen! Andra gången på 3 veckor, ganska trist faktiskt. Tog mig iaf till Uppsala och skrev tentan ändå. 
Ska uppdatera er på de veckor som gått: 
Julen: 
Efter att jag jobbar den 23:e åkte vi direkt till mamma & Lars och firade julafton där. På juldagen kom Jonas, Linda & Alva upp och vi firade med dom och Lars barn + respektive. Hade mycket lugn och skön jul och kul att alla kunde träffas. 
På annandagen åkte vi hem för att fira hos Js pappa, spenderade hela helgen där och hade väldigt trevligt där med! :) Fick jättefina julklappar överallt. 
Av J fick jag t.ex. ett par skidor.. Han är knäpp! Men jättefina är dom och jag ska provåka dom på fredag för på torsdag åker vi till åre. :D

Nyår:
Jag jobbade på nyårsafton och direkt efter mitt jobbande satte vi oss på tåget till Sthlm för att fira nyår med Emma & Olle på en fest hos kompisar till dom. Hade superkul! Sov hos Emma & Olle och åkte sedan hem på nyårsdagen. 

Efter nyår har jag mest pluggat, vi var en sväng till Emma & Joel i Uppsala också, mycket trevligt. 
I helgen kom Johan och hans tjej Tina hit (som jag inte träffat), så vi var hos Jonas & Linda i lördags och åt tacos och spelade spel. Så kul att träffa alla. Fick ju leka med sötaste Alva en stund också, och bara det är ju värt hur mycket som helst. 
Denna veckan är jag helledig då det är terminsuppehåll. Termin 3 börjar på måndag. Så då ska vi passa på att åka till Åre en weekend. Jag och J åker tåg på torsdag morgon och sen kommer Emma och Joel upp sent på kvällen. Sen blir det skidåkning! 

Nu ska jag ta tag i min ledighet och göra nån nytta. Ska gå igenom mina kartonger som står i källaren och packa om dom så det blir lite ordning. 
Hoppas ni alla har haft en skön ledighet och är laddade för våren nu!
Kram 
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0