12 Februari, 22:50 - Imorn helg

Torsdag kväll och vi har haft Eva-Stina (Js faster) här på middag. Hon åker tillbaka till USA på måndag så vi passade på att ha henne för oss själva en kväll. Väldigt trevlig kväll! Sen kikade vi på Criminal Minds, och ooooh så bra det var idag. Gillar den serien bara mer och mer. 

Imorn börjar jag ny kurs (fast en kort kurs, bara en vecka) så jag går heldag i skolan. Hoppas få sluta lite tidigare så jag kommer hem vid halvfem istället för halvsex... Vi ska ut och äta imorn, fira alla hjärtans dag i förväg. Mange har 25-årsfest på lördag så då blir det ju inget firande då. 
Lördag dag hoppas jag på Alva-träff, ska ringa bror imorn. 
Ska bli skönt med helg, även fast jag måste plugga på söndag. Har tenta nästa vecka på två kurser så det blir en intensiv helg och vecka med mycket plugg. 
Trevlig hel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0