12 December, 17:15 - Shoppingkväll

Pappa kommer snart och hämtar mig för vi ska iväg och handla julklappar. Har en del kvar att handla men jag vet vad jag ska köpa till alla så det känns bra. För en gångs skull så är jag inte ute i sista sekunden. Kan bero på att jag inte har nån sista sekund i år eftersom jag kommer jobba ganska mycket nästa vecka och att vi börjar vårt julfirande den 22:a. 
Idag har inte varit en produktiv dag, varit så less på allt hela dagen så jag har mest surfat och kikat på teve. Diskat och städat lite har jag också gjort. Röjt i min ouppackade hög i vardagsrummet... Så nu är det iaf fint i den ouppackade högen! Försökte ta lite bilder på mitt julpynt och lägga upp här men det gick inte så bra, det blev inga bra bilder. Ska försöka igen nu när det är mörkt, kanske går bättre då. 
Älsklingen och jag tänkte lika idag, ingen har nån lust att laga mat så idag blir det köpt mat. Vet dock inte vad jag är sugen på. Just nu inget, men det kanske ändras när jag är ute på shoppingrundan. Ska köpa färg idag så jag kan färga håret, för nu är det en hemsk utväxt! 
I helgen blir det bio för första gången på evigheter känns det som. Ska bli riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0