12 December, 14:09 - Gör livet ljusare

Har suttit och lagt in bilder från min kamera som jag glömt, självklart mest Alva-bilder. Har även organiserat min Alva-mapp på datorn, lagt in olika mappar för olika ålder osv. Och tack för att hon finns. Är en deppdag idag, men gud vad mycket gladare jag blev när jag fick se lite bilder och videoklipp på världens underbaraste bebis. Och imorn ska jag träffa världens underbaraste bebis (och hennes föräldrar...) och det ska bli riktigt skoj. 
Fick även bekräftat en en gång att jag har den underbaraste pojkvännen i världen som vet precis vad jag behöver. Det viktigaste är iallafall att mina nära och kära mår bra. Man måste ha lite perspektiv på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0