11 September, 23:12 - Torsdag kväll

Jag ska lägga ner för idag nu, sängen lockar alltför mycket. Har gått igenom allt nu och jag kan det mesta ganska bra (tillräckligt bra tror jag), men jag ska plugga imorn fm också eftersom jag inte börjar förrens vid 13. 
Sen är det helg och det jag längtar mest efter den här helgen är att få sova ut ordentligt en dag. Det var längesen nu känns det som. 

Vi var förbi lägenheten en sväng ikväll, dom är klara med väggarna och ooooooh så fint det blir!! Imorn ska dom lägga golvet och förhoppningsvis golvet i hallen också, hoppas! :) Kommer ju dröja ändå tills vi kan flytta hem igen men jag är så nyfiken på hur det blir! 

Idag var det fint väder hela dagen och jag hoppas det fortsätter i helgen också. Blir på så mycket bättre humör då och jag tycker ju om hösten. Men inte när det regnar. 

Träffade Maria en sväng idag på köpis, mycket trevligt att träffas igen, var så längesen. Ska bli en myskväll med film och godis snart tycker jag! :) 

Trevlig helg om vi inte hörs imorn! Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0