11 September, 10:38 - Dålig update

men jag har varit i skolan verkligen heeeeela dagarna den här veckan. Läser patologi denna vecka och eftersom det bara är en veckas kurs så klämmer dom in väldigt mycket på tre dagar! Har läst om inflammatoriska sjukdomar, hjärt-kärl-sjukdomar, lungsjukdomar, neurologiska sjukdomar, varit på rundvandring på obduktionsavdelningen, varit på obduktion, varit på rundvandring och sett hur biopsier och sånt analyseras.. Ja, ni förstår, busy week. Idag är jag "ledig" för att vi har en liten tenta imorn som ska pluggas till. Så ska gå igenom alla föreläsningspapper och lära mig allt. 
Men jag ska även förhoppningsvis hinna med en lunch med Maria! :) 

Bor ju i Valbo nu och det går bra, saknar min egna lägenhet, men det går fort! Nästa vecka fyller jag ju dessutom år! Hoppas verkligen att dom är klara med badrummet nästa fredag så jag kan ha mitt kalas hemma. 

Just det, var förresten hos tandläkaren imorse och nu är ordningen återställd, superfina tänder! :D (hade ju hål sist jag var dit...) 
Nu ska jag ta en macka och starta pluggandet. Snart helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0