11 Maj, 19:25 - Måndag - ny vecka

Börjat ny kurs idag, ortopedi. Var jätteintressanta föreläsningar idag, hoppas det fortsätter så. Har mååååånga föreläsningar denna vecka men det är ju kul när de är bra. Ska vara duktig och skriva rent mina anteckningar nu, har tentan redan nästa onsdag så det är bäst att plugga direkt från början. 
Fick en schemaändring så jag slutar inte förrens 17 imorn, därför ska jag sova hos Emma & Joel så jag slipper åka fram och tillbaka på 12 timmar. Hinner ju knappt hem innan jag ska sova, känns inte så kul. Sen på onsdag är det ju Beyonce-konsert! Så då sover jag i sthlm. Inte mycket sova hemma i veckan mao. J sover i sthlm idag. 
Ska gå ner och hämta upp tvätten nu, sen plugga lite. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0