11 Juni, 19:14 - sista dagen

innan tentan och nu orkar jag inte mer. Ska självklart sitta ikväll och kolla igenom det sista, men nu är jag less! Känns inte som att jag kommer hinna lära mig nåt mer även om jag vet att jag kommer sitta och svära över mig själv imorn på tentan att jag inte pluggat mer. men men, försent nu. Jag hoppas det jag pluggat på räcker till ett godkänt resultat och blir det precis på poängen så kommer jag vara lika glad för det! Annars blir det två tentor i augusti... (Fysiologin är ju då). 
Ska gå och handla mjölk nu så det blir nån mat gjord här hemma. 

Kikade självklart på matchen igår och såååå skönt! Riktigt kul med vinst och nu längtar jag till lördag. Efter tentan här kan man ju börja kolla ordentligt på alla matcher, ska bli kul. 

Vad har helgen att erbjuda då? 
Fredag betyder jobb, långt sommarlov man får... en dag. Men det är ju roligt så jag ska väl inte klaga. 
På lördag ska vi till Nina på kvällen, hon ska ha partaj eftersom hon nu är färdig dietist! Grattis! 
Söndag innebär middag hos Elin & Mattias, trevligt trevligt. 
Lagom full helg, hinner med lite oplanerade saker också. Har nästan plockat ut allt från pappa nu också. J har kört grejer idag, så snällt att köra mina saker. Skönt att det börjar bli klart, en sak mindre att stressa upp mig för. Och nu när skolan är slut så behöver jag inte tänka på den heller på två månader. Ska bli så skönt att "bara" jobba! och titta på fotboll förstås... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0