11 December, 19:36 - Torsdag kväll

Har precis ätit en smarrig kycklingsallad för mig själv här hemma. J är på julfest med jobbet och kommer inte hem ikväll. Vi har inte hunnit setts så mycket i veckan eftersom jag var borta i tisdags också men får ta igen det i helgen. :) Igår hade vi iaf lite myskväll här hemma med glögg och pepparkakor. 
Har det väldigt bra på praktiken, lär mig massor. Fick beröm idag med, (skryt...) 
Lite jobbigt dock med tidiga mornar hela tiden, idag kom jag dessutom inte hem förrens vid 18. Typiskt också att min berömda huvudvärk bestämt sig för att dyka upp denna vecka. Får ju nån migrän-liknande (inte lika jobbig dock) huvudvärk som håller i sig i flera dagar. Den kommer efter lunch och det enda som riktigt hjälper är att sova och det har jag inte tid med då ju. Tror det är för att jag är rätt slut efter denna termin. Har varit sjukt intensivt den här hösten. Ser fram emot lite ledighet, iaf från skolan. Ska ju jobba men då behöver jag iaf inte kliva upp halvsex. 

Hade förresten flyt på tåget hem idag, åkte 16.19 som alltid är proppfullt så man måste ha tur för att få sitta. Jag hade väldigt ont i huvudet så jag hoppades få sitta in mot  fönstret så jag kunde sova men fick ingen sån plats. Fick ändå en sittplats mot gången och tänkte att jag kan ju försöka sova lite ändå. Frågade hon som satt brevid mig var hon skulle kliva av så jag visste när jag skulle vakna till liv. Hon skulle av i Örbyhus men frågade då mig var jag skulle av, och sedan när hon hörde att jag skulle ända till Gävle så erbjöd hon mig att byta så jag fick sitta innerst. :) Skönt, då kunde jag sova hela vägen och mådde lite bättre när jag kom fram. Lång story, haha!

Ska fortsätta kolla på vänner nu, 
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0