11 December, 13:55 - Fredag!

Haft världens slappaste dag hittills. Sov till elva och sen har jag inte gjort nåt vettigt alls. Ganska skönt. Ska iaf ta mig till biblioteket och låna en till bok och börja spåna lite på min lektion som jag ska hålla. Min grupp har bestämt sig för att ha dom nästa vecka, och inte i januari som det var tänkt. Skönt för mig eftersom jag ändå ska jobba en massa i jul och nyår och därför inte kommer ha tid att förbereda lektionen då. Måste ändå göra det nu. 

Igår var jag på julbord med klassen hemma hos Lina, hade så himla roligt med lekar och frågesport! God mat såklart också. Åkte hem med sista tåget som gick 22.19. Därav min sovmorgon idag, kom till gävle halvtolv. Då var jag ganska trött efter att ha varit i farten sen halvsex på morgonen. 

Ikväll blir det tacos och idolmys med Lotta och Samuel hemma hos dom. Jag ska ta mig dit vid fem-halvsex och sen kommer J efter då hans tåg kommer in. Ska också på stan med L och S imorn, julklappsshopping. 

Blev lite knas när mamma ringde och sa att dom skulle komma i helgen och vi redan bestämt med Emma och Joel imorn kväll men men, allt blir inte som man tänkt sig ibland. Hoppas på att det löser sig ändå och att vi kan ses nåt iaf i helgen. 
Snart är det ju jul också! Bara två veckor kvar. Ligger rätt bra till med julklappar faktiskt. Har några kvar men vet vad jag ska köpa. 

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0