10 Juli, 22:27 - Hemma igen

Kom hem igår kväll från Umeå, har haft det jättebra! Kunde varit bättre väder men inget att göra åt. Hade sol två dagar iaf även om det inte var jättevarmt. Passade även på att se SATC-filmen som var oerhört bra! Så härlig film, och jag skulle inte ha något emot att se den igen snart... 
Färden upp till Umeå blev ett äventyr då jag missade bussen i Sundsvall.. Dock så fick jag sällskap av en tjej som var lika klantig som mig så vi satte oss på Max och inväntade hennes kompis som var snäll och åkte ända från Ö-vik för att hämta oss. De tjejerna skulle till Ö-vik så J kom som planerat och hämtade mig där. Dock några timmar senare än planerat.. Halvfem på morgonen kom vi fram till stugan, trötta men glada att vara där. Hemfärden gick bättre, då missade jag inget.. :) 

Jobbat idag och även imorn och på lördag. Lika bra det. J kommer hem på lördag kväll och sen får vi tre hela dagar ledigt tillsammans eftersom jag inte jobbar förrens på onsdag nästa vecka. Hoppas på fint väder! 

Nu ska jag hämta upp tvätten som hänger och torkar och sen blir det sängen, är trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0