10 December, 14:07 - Magont igen

Fast ett annat magont denna gången. Vaknade imorse med superont i magen så jag ringde till jobbet och sa att jag inte kunde jobba. Sov ut och vaknade med ont i magen fortfarande. Men nu håller det på och går över. Vet inte vad det var för knäppt. Ska jobba imorn iaf. Känns så dumt att inte jobba när jag tom sa att jag kunde börja tidigare, men men. 
Haft en riktigt upptagen helg. Jobbade fredag och lördag så på fredagkvällen var det bara lugnt med Idol-final. :) Lördagskvällen spenderades med Maria vilket var mycket trevligt. Vi kikade på film och goffade godis och chips. (kanske är därför jag har ont i magen, hehe) 
Söndagen spenderades som vanligt i Uppsala med lägenhetsvisningar. Hittade en suuuuuuperfin som vi kände båda två att här vill vi bo. Bara därför får vi väl den inte... Suck, budgivningen ska börja idag, men mäklaren har inte ringt än vilket kanske betyder att det är många som är med i budgivningen, inte bra! :( 

Igår ringde emma förresten, kul att prata med henne igen! Vi har inte pratat med varandra (i telefon alltså) sen dom åkte i oktober. Nu kanske det blir lite mer när jag har mitt headset hemma. 

Nu måste nog magen få mat iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0