10 April, 18:13 - Helg ljuva helg

Var på kårfest igår, det var riktigt skoj. Jag och Madde slängde in handduken tidigt, praktiken tillsammans med skoldag tar musten ur en. Hade dock väldigt kul så länge jag var där och roligast var ju att vår klass vann spexet! Vann även då vi var T2:or men då var inte jag med så det var kul att få vara med och vinna en gång. Eftersom vi inte orkade så länge så hann jag ta ett tåg hem igår kväll, mycket skönt att somna och vakna i sin egen säng. :) Idag har jag inte gjort många knop, suttit vid datorn, pratat en sväng med mamma och varit ner på stan. Vilat en stund precis för att försöka bli av med min huvudvärk som har gjort sitt intåg igen. Lite bättre är det efter lite sömn och tabletter. J har suttit och jobbat hela dagen stackarn så jag ska ta mig iväg och handla ingredienser till tacos snart och hoppas på att han inte behöver jobba hela kvällen med... Imorn åker han till Karlstad ganska tidigt så jag hade tänkt åka till Järbo och leka med Alva men nu är hon sjuk, stackars liten. Jag har ingen lust att bli magsjuk så jag får hitta nåt annat att göra. Sen väntar v 4 av praktik! Härligt med 3 veckor kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0