09 Juni, 12:41 - Tisdag

Vad ska man göra idag då? Ska träna kl. 17, det vet jag men förutom det så är det rätt så öppet. Får väl göra sambon glad och diska och plocka undan lite. Kan jag ju faktiskt göra nu när jag bara är hemma och han jobbar. Imorn jobbar jag med, så lika bra att passa på idag. Har lovat mig själv att jag ska se Grey´s-boxarna jag fick av Emma & Joel i julklapp nu när jag är ledig så mycket, har inte haft tid att se dom innan... 

Hemliga resan igår gick bra, vi får se om ni får veta vad det gällde... :)

Klarade förresten tentan i fredags, fick mail alldeles nyss. Skönt att ha det gjort, kändes ju bra så hade jag kuggat den hade jag blivit mycket förvånad. Alla klarade sig så så svår var den. Väntar bara på ortopedin nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0