09 Februari, 15:46 - Soliga måndag!

Älskar när solen skiner hela dagen, speciellt på en måndag. Då behövs allt för att göra dagen bra. Var ovanligt ljust imorse med, vaknade flera gånger på tåget av att det var så ljust. Antingen har solen bestämt sig för att gå upp tidigare än vanligt just idag eller så har jag missat att vi faktiskt går mot vår. 
Har iaf varit i skolan idag och jag hann precis med 12.19-tåget hem! Föreläsaren pratade och pratade och ville aldrig sluta så jag insåg att när klockan passerat 12 så var jag tvungen att smita. Kom ut ur skolan 12.06 och då är det bråttom! Tar ca 12 minuter att gå från skolan till stationen om man har flyt med trafikljus och går i normal takt. Detta innebar ju att jag fick gå i icke normal takt för att hinna med tåget. Har hittills aldrig missat ett tåg jag siktat in mig på och hade verkligen ingen lust att göra det nu heller eftersom jag inte hade nån lunch med mig. Precis när jag sprang upp på perongen så kom tåget och jag var där 12.15. Bra jobbat av mig tycker jag. Framförallt skönt att komma hem i skaplig tid. 

Blir lite plugg nu, ska läsa inför sista föreläsningen imorn. 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0