08 Oktober, 13:06 - Nollemiddag

Igår em åkte jag till Uppsala för att delta i vår nollemiddag som vår klass fixat för årets nollor. Hade tänkt sova hos Madde men jag åkte sista tåget hem istället. Det var skönt att komma hem, men riktigt tråkigt att sitta på det där tåget utan nåt att läsa eller lyssna på. (Hade bara en liten väska som det inte går i så mycket i) Hade dock riktigt kul på middagen! Ser fram emot kårfesten i november som tydligen brukar vara ännu bättre! 
Skönt att vakna hemma och kunna sätta sig och plugga direkt. Har inte riktigt kommit igång än dock men det är som det brukar. Blir bättre på eftermiddagar. Bör skriva klart två frågor till minst idag för att kunna bli klar innan helgen. Har skrivit 2 frågor av 7. Har tagit på mig jobb fredag+lördag vilket ska bli kul, men det innebär ju mindre pluggtid också. Och helst så vill jag ju inte sitta hela söndagen och plugga, så mitt mål är att svara på alla frågor idag och imorn så att det bara är lite finlir kvar som jag kan göra söndag+måndag. (den ska vara inlämnad på måndag)

Ska som sagt jobba fredag och lördag, och det var ju ett tag sen jag jobbade på "mitt" bolag så det ska bli kul! J sover borta på fredag så då ska jag träffa Maria på kvällen! 
Nästa vecka drar skolan igång ordentligt igen med längre dagar. Har varit jätteskönt att få plugga hemma ett tag nu, men det ska bli roligt att komma igång med anatomin och sjukgymnastiken igen. Det är ju trots allt de kurserna som är roligast. 

Ska försöka hitta på nån lunch till mig och sen sätta igång ordentligt med plugget. Måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0