08 Juni, 13:20 - Första sommarlovsveckan

Inledde sommarlovet med sovmorgon och en riktigt slapp dag hittills. Varit hos mamma lördag-söndag och haft det bra. spenderat lite tid bara jag och mamma, det händer ju inte så ofta. Stannade till hos Alva, bror & Linda, på vägen hem och fick mycket mys och lek med världens bästa tjej. God mat fick jag också, mycket trevlig! 
Sen åkte jag och hämtade upp J som var i Valbo efter Umeå-resan över helgen. Skönt att ha honom hemma igen! 

Fredagskvällen spenderades ju med Maria. Väldans trevligt, tycker det är så trist (för mig) att hon ska flytta. Kommer hem ofta hoppas jag! 

Ska slappa och ta det lugnt i två dagar nu innan jobbet startar på onsdag. Ska bli så skönt att bara jobba och sen vara ledig när man kommer hem från jobbet. Inte behöva tänka på nåt plugg som måste göras. Ska ladda upp mig ordentligt så jag är plugg-sugen i höst när skolan börjar igen. 

Tror jag ska vara duktig och sätta in mina papper i pärmar nu så jag är klar med skolan helt för denna terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0