08 Februari, 16:28 - Söndag

Idag har vi faktiskt varit lite duktiga. J klev upp i tid och jag med fast lite senare. Han jobbade och jag pluggade. Sen åkte vi till Valbo för att lämna tillbaks bilen (som vi för övrigt fick gräva fram under all snö) och hann med en sväng på IKEA med Emma & Joel innan vi fick skjuts tillbaka in till stan av dom. Köpte lite smått och gott på IKEA, värmeljus, två blommor (29 kr styck!), dekoration till vår ljusstake och lite annat.
Ska fortsätta vårt jobb och plugg nu innan det blir middag. Jag måste läsa inför föreläsningarna imorn. 
Går i skolan mån-tis sen är jag "ledig" på onsdag så det blir bra, kanske jag kan plugga ikapp lite då. 
Just det, hade en jättetrevlig kväll igår, god mat först och melodifestival sen. Sådär låtar tycker jag, precis som det brukar vara första delfinalen. Förstår inte varför dom inte kan sprida ut de bra låtarna lite mer? Dela med er till första lördagen! Spelade även TP sen och då visade det sig att gammal verkligen är äldst. :) Jag och Emma kom iaf tvåa. 

Nu blir det plugg igen alltså. 
Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0