07 November, 17:05 - Fredag :D

Hemma igen, skönt att ha fått sovit lite längre på dagarna men hemma är ändå klart bäst! Det är det bra med att åka bort, att få komma hem igen. :) Sitter just nu och väntar på att J ska komma närmre Gävle. Ska åka iväg och hämta honom på stationen. Har sedan jag kom hem hunnit med att åka till Valbo med Maria, ätit lunch på köpis och hämtat bil i Västbyggeby. Tvättar just nu också. 
Höll på att missa tåget hem idag, första gången det varit så nära. Slutade 12 och tåget går 12.19 så egentligen är det lugnt, men jag kom iväg från skolan lite sent så jag speedade på rätt bra till stationen. När jag kom så nära så jag såg vad klockan där var (inte alltid min stämmer överens) så såg jag att jag hade två minuter på mig! Som tur var så samarbetade sista rödljusen så jag sprang in på stationen och över spåren samtidigt som bommarna gick ner. Fick springa till sista dörren på tåget där konduktören stod och precis höll på att stänga. Tur för mig att hon var snäll och väntade på mig. Såg väl att jag sprang som en tok! Hann på i sista sekunden alltså, skönt för annars hade jag fått vänta i två timmar på nästa.
Ikväll blir det Idol och god mat. Inte tacos dock. :/ 
Nu ska jag byta om och åka iväg. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0