07 Mars, 14:22 - Söndag

Slappsöndag hemma hos mig. :) Unnar mig det efter många helger med pluggtvång, denna helg glömmer vi plugget. Igår var jag hem till Carro på systembolagskalas, vi åt tacos och drack vin och pratade massor, hade mycket skoj! Var ut sen också vilket inte hör till vanligheterna för mig men hade kul. Insåg dock varför det inte hör till vanligheterna också men det är kul nån gång ibland. :) Jag och J var på bio i fredags, Shutter Island, den var hyfsad, sevärd iallafall. Innan bion hade jag avklarat en till tenta, en skriftlig den här gången. Får se till veckan tror jag om jag klarade den eller inte. Jag och Madde var duktiga och skrev lite på vårt PM efter tentan. Blir mer PM-skrivande denna vecka nu när sjukgymnastiken är avklarad. Idag vet jag inte vad som händer, tror inte jag vill ligga i soffan hela dagen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0