07 Januari, 12:32 - Torsdag

Tillbaks till vardagen imorn, en dag iaf, för sen är jag ledig en vecka igen! :D På söndag bär det av till Åre för oss, ska bli så himla skoj! Skönt att komma iväg en hel vecka tycker jag. 
Har haft Wilma en vecka och också bott i Valbo en vecka, mys med vovve. Hon är så himla lätt att ha och göra med (utom när hon hittar rådjursklövar i skogen som är goda att äta på - resultat: Arg Maria som fick bända upp munnen på henne) och det är skönt att komma ut så mycket om dagarna för man måste ju faktiskt. Dock har det ju varit sviiiiinkallt ute, igår var det -27 grader när vi vaknade vid 9-tiden. 
Imorn väntar som sagt skolan igen, men bara på fm. Sen är jag ledig igen och ska till Emma i Sthlm på hennes 26-årsfest. Åker hem tidigt på lördag för då väntar en dag med packning och fixning för Åre-trippen. 

Håller på och tvättar, ska möta Annso på stan om en timme och måste hinna duscha innan dess vilket betyder att jag kanske borde göra det nu? 
Ska köpa ny skidjacka + byxor idag, vill ha ett peak-set som kostar 9000 (!) men det går ju såklart inte, jag får nöja mig med everest. Bra och fint det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0