07 Februari, 12:51 - Lördag

Japp, idag är det lördag. Blev en lugn kväll hemma igår, Mange och Karin kom förbi så det var trevligt. Käkade paj och kollade lite let´s dance. Alvisen är inte frisk än, så jag får klara mig till nästa vecka innan jag får träffa henne igen. Stackars lilla tjejen.. Hoppas på att hon blir frisk idag! 
Så idag blev istället en lugn förmiddag, sov länge och sen en lång frukost på det. Nu har jag läst mina bloggar och ska åka iväg till HiG för att låna en bok och lämna tillbaka två. Är perfekt för mig när jag bor här för ofta så finns min kurslitteratur på högskolans bibliotek och där är det ju inte så mycket konkurrens om dom som det är i Uppsala så det är bara för mig att åka och låna. :) Nån fördel ska man ju ha för att man pendlar. 
Sen blir det kalas för Ewa och Eva i Valbo, så det blir en trevlig lördagskväll. Hoppas på att se lite Melodifestival också, hihi. 
Trevlig lördagskväll! 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0