07 December, 20:11 - Ny vecka

Måndag och jag är tröööööött. Ska vara hemma imorn, missar en föreläsning men hoppas på att den är lika värdelös som de tidigare i kursen varit. Känns så himla onödigt att åka ner för en och en halv timme, går så mån-tors. Skippar imorn och pluggar hemma, åker ner resten av veckan. 
Ska passa på att luncha med Carro Skogh imorn med, ska bli himla skoj för vi har inte setts på evigheter! 
Haft en superhelg med jätterolig kårfest i fredags och underbar Winnerbäck-konsert i lördags! Kårfesten var så himla rolig, jag längtar redan till nästa! Sov hos Emma & Joel sen och åkte hem vid 10 på lördagen. Skönt att komma hem i tid även om jag spenderade em i soffan. :) 
Var ut och käkade på Akropolis med J och bror (Linda var sjuk tyvärr..) innan konserten, supergott som vanligt. Mycket superlativ här men så är det när man haft en bra helg! 
Idag är jag solo, J jobbar över. Har ätit lax som vanligt och nu ska jag plugga lite innan CSI börjar vid 9. Sitter och spånar på lite julklappar också, budgeten går nog nästan ihop.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0