07 December, 15:13 - Söndag

Idag har det inte gjorts så många knop direkt. Sov riktigt länge och låg kvar i sängen ännu längre. Frukost åt jag för några timmar sen, J har inte ätit så mycket då han är lite bakis sen gårdagen.. :) Nu ligger han och sover på soffan igen...
Var ju på julbord med jobbet igår och hade jättetrevligt! Åt gott såklart också, mycket sill och lax fanns det, mums! Ut en snabbis med Annso och det var riktigt kul också faktiskt. 

Imorn börjar min praktik men jag vet fortfarande inte vart jag ska vara och när jag ska vara där då jag inte fått tag på min handledare. Ska kolla upp vart det är iaf och får väl åka dit tidigt antar jag.. Hatar sånt där när man inte vet. Ska bli kul med praktik iaf! I två hela veckor, känns som en evighet. Sen är det jul! 

Nu ska jag väcka min sovande bakis-pojkvän och ta med honom till Willys så vi får nån mat i veckan. 
Ha en skön söndag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0