07 April, 16:55 - Onsdag

Hade en underbart härlig påsk. Tänkte skriva ledig men jag jobbade ju faktiskt i lördags. Känns dock inte så jobbigt att åka dit och jobba lite ibland, ganska kul oftast faktiskt! Åkte till Romme i lördags efter jobbet och hade det härligt! Åkte skidor i söndags och det gick riktigt bra. Synd att det är slut på skidsäsongen nu när jag börjat komma igång ordentligt. Annars har vi grejat och donat lite, myst. :) Nu är det praktik som gäller och det går bra tror jag. är roligt! Kvar av denna dag är att göra mat, fixa klart vårt PM, åka och hämta min cykel som varit på lagning och även hämta ut ett paket. Just det, kårfest-kläder ska införskaffas, på fredag är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0