06 September, 13:34

Detta http://publishme.se/27092/entries/article/5215782/ inlägget skrev jag innan sommaren. Detta är resultatet: 


Värme, sol och bad - Nja, inte tillräckligt på hemmaplan iallafall.
Jobba - fick jag göra, alldeles lagom!
Allsång på skansen -  fick jag också se några gånger. 
Uteserveringar - alldeles för några gånger. 
Cykla - gjorde jag inte så mycket och mest i regn...
* Stugan i Umeå - japp, fem dagar, mest regn men mysigt ändå!
Grekland - YES! 
Göteborg - nej, hanns inte med denna sommaren heller... :(
* Alltså inget Liseberg heller...
Hand i hand - alltid
* En del vänner hanns med, inte tillräckligt som vanligt.
Boulognern - fick nog inte ett enda besök på hela sommaren tror jag, skamligt!
Fotbolls-EM blev det en del kikande på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0