06 November, 13:56 - Fredag och heeeeelg!

Har en i princip ledig fredag, så skönt! Sov hos Emma & Joel inatt, åkte hem idag vid 10. Använde tågtiden till att plugga eftersom jag hade datorn med mig så då var jag klar när jag kom till Gävle. Slappar i soffan nu och inväntar mina gruppkompisars åsikter om vår rapport innan jag skickar in den. Ska också förbereda presentation till på måndag men det bör inte ta alltför lång tid. Skönt med framförhållning som leder till ledig dag. :) 
Ikväll ska jag mysa till idol med Samuel och hans mamma! Ska ringa Lotta nu tror jag och bestämma lite. 
Ska packa till J också, han ska bort i helgen och har inte så mycket tid på sig idag när han kommer hem, för att vara snäll och låta honom slippa stressa så kan ju jag lika gärna packa. 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0