06 November, 12:27 - På praktik

Sitter vid en dator nu på praktiken, men lugn, jag har lunch så jag gör inget jag inte får. Idag händer inte så mycket, synd för det skulle ha gjort det. Skulle ha varit på väg till Södertälje idag och kikat på två konstgräsplaner, men det blev inställt så istället får jag sitta vid denna dator och surfa runt på kommunens sidor och se om jag hittar nåt spännande. Det gör jag inte, ooch jag ska fortsätta med detta tills jag ska åka hem... Ganska trist faktiskt men det är nog enda dagen det blir såhär så jag får väl ta vara på den och leta rätt på dokument jag behöver. Har iaf fått ett eget rum och en egen dator.. :) Känns som ett minikontor! 
nej, nu, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0