06 Maj, 12:43 - 090506

Japp, onsdag idag. Sitter här vid min burk och skriver rapport. Känner mig lite mer motiverad idag så jag ska ta vara på den känslan och blåskriva. Har iallafall mailat skolan och frågat om de där referenserna. Fattar inte varför vi skulle behöva ha 10 OLIKA källor? Men bäst att kolla om så är fallet så jag väntar på svar från en lärare nu. 
På fredag är det seminarie sen är jag helledig i helgen igen, så skönt. Var extremt mycket att plugga i början av terminen men under praktiken har vi ju inte behövt gjort nåt skolarbete vilket kändes bra. Skönt att kunna koncentrera sig enbart på praktiken. 
Blir ju två tentor till innan sommarlovet, dock två små eftersom det är korta kurser. Men kommer sammanlagt ha gjort 10 tentor denna vår. Låter ju helt galet när man säger det. 
Blev lite handikappad igår då vårt internet+telefon låg nere. Vi har Comhem och tydligen så drabbades alla deras kunder, ganska dåligt av dom. Nu funkar det iaf, tur för mig som behöver internet för att kunna skriva. 
Vilket jag ska fortsätta med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0