06 Februari, 16:11 - Fredag!

Har varit i skolan igår och idag och det har gått bra. Riktigt intressant kurs så det känns lite trist att ha missat de första dagarna. Men men, inget att göra åt nu. Igår kom vi hem vid 18 både jag och J så det blev inte så många timmar hemma innan sängen kallade. 
Idag kunde jag hinna med 12-tåget hem så nu har jag varit hemma i 2 timmar drygt, skönt! Känns dock inte riktigt som helg för mig eftersom min vecka "började" igår men skönt ändå. Hoppas på att få träffa Alva imorn och sen blir det kalas på em/kvällen. Söndag blir nog en pluggdag känns det som. 
Ikväll får vi förhoppningsvis besök av Karin & Mange, mycket trevligt, vi har inte setts sen innan jul tror jag...

Ska ringa bror nu och höra om Alvisen är frisk. 
Trevlig helg! 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0