06 December, 17:49 - Köpis

Nyss hemkommen från köpis, har sprungit runt och handlat en massa så nu är jag väl pank... Men det blev mycket bra! Julklappar till Alvan, Jonas & Linda, gardiner till pappa som ska upp nu snart, skor till mig och diverse annat. Är mycket nöjd! Fick ju sällskap av Mange också vilket var mycket uppskattat och bra. Tur att han var med så jag fick skjuts hem, hade ju typ tusen påsar! 
Handlat lite mat också så nu ska jag sätta igång och laga till lite middag. Blir lite helglyx idag eftersom jag jobbar imorn så hinner vi inte laga så mycket smaskens då, så idag blir det hasselbackspotatis och fläskfilé! Mums. 

Chefen ringde idag och frågade om jag ville börja tidigare, och snäll som man är så går väl det bra. Så istället för14.50-19.30 blir det 8.50-19.30. Skulle kanske ha pluggat lite imorn egentligen, men jag kan inte säga nej när dom ringer och det är skönt att jobba heldag istället för att komma precis när kaoset börjar. 
Nu ska jag plocka undan allt jag handlat och sen sätta igång med maten! Imorn är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0