06 December, 13:35 - Rosa!

Pluggandet går framåt. Har skrivit klart den andra uppgiften som ska in imorn nu. Lika bra att skicka in den på en gång så är det ur världen. Nu är det bara den där urtråkiga ledarskapsuppgiften kvar... Ska ta mig i kragen och iaf skriva halva idag har jag tänkt. 
Är lite sugen på att åka ner på stan och kika lite men det är ju rätt tråkigt att åka ner själv... Vill ha lite nya julgranskulor eftersom jag ska ha en julgran i år! Jippi! Riktig mysjul ska det bli. Så fort pappa tagit granen ska vi ta hem den hit och klä den. Vet att det blir i tidigaste laget men i jul kommer vi ju knappt vara hemma så då kommer vi ju inte få njuta av vår gran nånting. Bättre att sätta upp den i tid så kan vi ta bort den direkt efter jul istället. Jag har ju lite kulor som jag fått av mamma men jag vill ha fler! Ska kika efter rosa, silver och blåa. Blåa till Jonthe.. :) 
Borde köpa lite julklappar också, för jag har bara den här och nästa vecka på mig för sista veckan innan jul kommer jag jobba så mycket så då har jag inte tid. Dessutom kan det ju vara skönt att vara klar i tid för en gångs skull. Mest julklappar blir det till två av ljusen i mitt liv, Jonthe och Alva såklart! :) 
Nej, nu ska jag torka håret innan det blir alldeles för bångstyrigt. 

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0