06 April, 16:16 - Påskvecka

Ny vecka, nya tag. Har haft en underbar helg. Spenderade större delen av den ute i Högbo dit vi blev bjudna av Js pappa som fyllde 60 år igår. Var på spa och åt god mat och sedan sov vi kvar på hotellet. Härligt med hotellfrukost på söndagen. Kom inte hem förrens sent igår kväll så då stupade vi i säng och sen var det måndag igen! Har haft en bra dag på praktiken (som vanligt) även om min huvudvärk vägrar släppa. Har haft den en vecka snart och nu tycker jag faktiskt att det får vara nog. Försvinner den inte snart så lovade min handledare att hon skulle kolla om jag kan få akupunktur av nån annan sjukgymnast på sjukhuset. 
Denna vecka är kortvecka, det är skönt, efter den här helgen behövs det lite mer ledigt, haha! 
Hela helgen  som kommer ska vi vara hundvakt till Wilma, det ska bli jättekul! 
Ännu mer roligt, vi ska på Gifs allsvenska premiär ikväll, spännande. 
Kram 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0