05 September, 17:25 - Klar

Skönt att ha skrivit tentan även om jag var supersäker när jag gick ut därifrån att jag inte klarat den, men nu verkar det som att jag chansat rätt på några frågor.. Och för mig som för det mesta ligger på gränsen så kanske det går vägen... Vi får se, det visar sig om ett par veckor. Skönt att vara helt ledig i helgen iaf, inget plugg som jag kan göra eftersom vi börjar ny kurs på måndag! 

Måste bara säga att jag är så glad att IDOL börjat igen och jag tycker att den nya juryn är mycket mycket bättre än den gamla! Härligt med höst och alla braiga teveprogram. 

Nu ska jag plocka ur vårt badrum och rensa hallen på grejer för snart ska rivandet börja! Hoppas på en Alva-träff i helgen också om rivandet går bra... :) Saknar ju skruttan!
Trevlig helg!
Kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0