05 Maj, 12:13 - Tisdag

det är tisdag idag va? Blev lite dagvild helt plötsligt. 
Sitter och sliter med min rapport. Skulle inte behöva slita så mycket om det inte vore för att skolan tycker att man ska ha minst 10 referenser varav 3 måste vara artiklar, suck, det är ju inte världens lättaste att hitta bra medicinska artiklar som man kan referera till. Rapporten ska vara inne på torsdag klockan 12, vilket innebär att jag har exakt 2 dygn på mig att skriva klart den. Borde inte vara nåt problem men med min självdisciplin så tar det ju halva dagen innan jag komemr igång. 
Har nackspärr också vilket inte gör det hela så mycket roligare. Kan inte vrida på huvudet nästan nånting åt nåt håll. Sitter ju dessutom och spänner mig eftersom det gör ont och det gör ju det hela mycket värre. Trodde att det skulle bli bättre till idag men har blivit värre istället.
Usch vilket negativt inlägg det blev nu, men måste ju få klaga lite. 

Ska iallafall jobba några lördagar nu i maj, det känns bra så jag kommer in i det lite innan sommaren. 
Har inte jobbat sen nyårsafton så det kan behövas! 

Ska ta mig i kragen nu och skriva lite, sen ska jag till willys och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0