05 Juni, 18:01 - TGIF

Har legat i soffan sen jag kom hem i princip. Unnade mig en tupplur vilket var otroligt skönt! Måste ju vara pigg ikväll då Maria kommer. Lyssnade på Robin Söderlings match på webbradion, vilken match alltså! Ska bli kul att se finalen på teve på söndag. 
En annan sak som händer på söndag är valet, jag hade tänkt förtidsrösta idag men glömde bort det och när jag kom ihåg så hade röstlokalerna stängt för dagen såklart. Så jag får pallra mig iväg på söndag helt enkelt. 

Saknar J mycket nu, skulle velat spenderat helgen med honom, firat mitt sommarlov. 
Ska iallafall åka iväg och handla lite till middagen ikväll, bäst att göra det nu innan det blir bråttom. 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0