05 Februari, 15:00 - Fredag!

Äntligen fredag. Lång vecka och så skönt med helg! Slutade tidigt idag och det var väldans skönt att vara hemma redan innan två en dag. Särskilt en fredag. Har ätit lunch och tagit det lite lugnt hemma en stund, nu ska jag ner på stan och kika efter present till Ewa som fyller år idag. Vi ska dit på middag ikväll för att fira henne och imorn blir det min familj som vi ska umgås med. Skönt med lugna helger tycker jag. Sån skillnad mot för några år sedan när det var fester som gällde på helgerna. Tur att man har olika perioder i livet. Imorn börjar ju den bästa tiden på året när det gäller teve... Melodifestivalen! :D Jag kommer sitta bänkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0