05 December, 18:06 - Lite deppig

Gick sådär idag på examinationen... tyvärr tror jag inte att jag klarade den. Var så sjukt nervös innan och under, tror inte jag varit så nervös nån gång i mitt liv. Jobbigt att det inte släppte under tiden. var så nervös att jag skakade... Då tänker man inte särskilt bra kan jag meddela. Fick självklart det jag absolut inte ville ha på examinationen också. Andning och cykeltest... Jaja, nu kan jag inte göra något åt det iaf, men jag ligger i soffan och grämer mig över alla missar jag gjorde. Skit också. 

Var ju tänkt att vi skulle gå ut och äta på church street ikväll men fick mess av Maria att dom har stängt så då blir det svårt. Får se vad vi gör istället, kanske blir hemma ändå. Tappade lite lusten att gå ut när det gick så dåligt idag. Kanske blir idol hemma istället.

Fick iaf sällskap på tåget hem av Lisa och Christian som också skulle åka hem till Gävle idag, så det var ju trevligt! Alltid kul med nån att prata med. 

Nu väntar jag på att Jonthe ska komma hem, han borde komma inom 10 minuter, så vi får bestämma vad vi ska göra ikväll. 

Ha en trevlig helg! 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0