05 December, 14:26 - Mittiveckan

Idag är det onsdag. Har i princip skrivit klart uppgiften som ska in idag. Ett liiiiitet frågetecken har jag men det ska nog lösa sig. Ska kolla igenom en bok till arrangemansuppgiften som ska in på fredag nu. Älsklingen hade en bok sen han pluggade så den ska jag bläddra lite i. Till på fredag ska jag bara skriva vad jag ska undersöka för arrangemang och på vilket sätt jag ska undersöka det så det ska väl gå och skriva ihop nåt om. Sen är det bara den där uschliga ledarskapsuppgiften som är sååååå svår att komma igång med. Skrev upp alla mina jobbtider i december också så jag har nån koll på hur mycket jag ska jobba.. Det är ganska mycket lär jag säga... Fast det blir ju mycket pengar också! 
Nu ska jag ta och äta lite soppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0